PREKIŲ PRISTATYMAS IR TERMINAI

 

1. Pristatymas kurjeriu (pristatymas per 48 valandas)

Pristatymo kaina visoje Lietuvoje - 3.50 €;


Pristatymas kurjeriu su grynųjų paėmimu - 5.00 €;
(Atsiskaitymas grynais galimas tik pasirinkus greitajį kurjerį)

2. Registruota pašto siunta. Siuntinys klientą pasiekia per 2-4 darbo dienas.

Pristatymo kaina visoje Lietuvoje - 4.00 €;


3. Registruota siunta Europoje. Siuntinys klientą pasiekia per 1-3 savaites. 

Pristatymo kaina Europoje - 6 €;

Grąžinimo tvarka

Jei prekė Jums pasirodė nekokybiška, ar neatitiko Jūsų lūkesčių, ją galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo gavimo.  Sumokėti pinigai bus grąžinti, grąžinus prekę, įskaitant siuntimo kainą (ne vėliau kaip per 14 dienų).

Dėl grąžinimo susisiekite - juvelyrai.eu@gmail.com,

Grąžinti prekes galite per kurjerį arba tiesiogiai šiuo adresu: 66376, Druskininkai, Avirės g. 4, galite tik gavę mūsų raštišką patvirtinimą. Jūs turite informuoti mus el. paštu juvelyrai.eu@gmail.com apie gražinamos Prekės išsiuntimą nurodydami siuntos sekimo numerį.

1. Prekių grąžinimas ir keitimas.

1.1. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį.

1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

1.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

1.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

1.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

1.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

1.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

1.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma.

1.7 Prekėms suteikiama 24 mėn. garantija.

7.        BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

7.1.     Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir jų kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

7.2.     Nesutarimai, kilę tarp dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

7.3.     Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą / skundą dėl Alegra.lt įsigytos Prekės iš Pardavėjo Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt.

7.4 Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Gražinant prekę, prašome užpildyti ir į siuntinį įdėti šį dokumentą: https://alegra.lt/img/cms/grazinimo aktas_1.pdf